آخرین نوشتار

آنچه در توان داشتم برای تحول در سازمان دانش آموزی نهادم / برای دور جدید فعالیت های سازمان، آرزوی پیشتازی در همه عرصه ها را دارم شورای برنامه‌ریزی مهم ترین رکن و هسته اصلی تصمیم‌گیر سازمان دانش‌آموزی است همه دانش‌آموزان باید مثل شهید فهمیده در تراز انقلاب و عملگرا باشند ناامید نشدم، موفق شدم آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمان فرهیخته و دانش آموزان سخت کوش تبریک می‌گویم آغاز سال تحصیلی آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن، تا مقصد بزرگ شدن است / تولد دوباره مدرسه بر جویندگان علم و دانش مبارک پیرامون تعامل با سازمان دانش آموزی و کانون شهیدباهنر، آمادگی کامل داریم برنامه ریزی مدون و اجرای دقیق آن، اهداف تعلیم و تربیت را محقق می‌سازد سواد رسانه ای نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای والدین هم یک نیاز اساسیست مصمم به استفاده از نظرات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی و برگزاری جلسات مستمر هستم هیچ محدودیتی در هزینه‌کرد کلاس‌های کنکور نداریم امیدوارم مشکلات مدرسه با تعامل نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مرتفع گردد تشکیل کانون های خبری دانش آموزی مدارس، اقدام شایسته دفتر خبرگزاری پانا در بافق است هدف اصلی فعالیت خبرنگاران پانا، تربیت اجتماعی‌ست دانش آموزان علاوه بر فعالیت های آموزشی، نیاز مبرمی به فعالیت های پرورشی و فرهنگی دارند سومین نشست هیئت‌رئیسه مجلس دانش‌آموزی‌ «دختران» شهرستان بافق در سال ۱۴۰۰ برگزار شد حرکت و فعالیت سازمان دانش‌آموزی بافق در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قابل تقدیر بوده است فعالیت خبرگزاری پانا در بافق رتبه اول استان را داراست همدلی، همفکری و همکاری، موفقیت‌های سازمان دانش آموزی بافق را رقم زد ما دانش آموزان برای تحقق آرمان های انقلاب، هم پیمان هستیم همایش بزرگ علمی و انگیزشی « به سوی نخبگی » برگزار می شود پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق اعطای کارت خبرنگاران پانا توسط مدیر آموزش وپرورش شهرستان راه شهید فخری زاده پر صلابت تر طی خواهد شد اولین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان بافق تشکیل می شود شفافیت و صداقت رسانه های بافق ، کما فی السابق ادامه یابد تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز بافقی عضو هیئت رئیسه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور فعالیت رسانه ای دانش آموزان در خبرگزاری پانا یکی از بهترین راه های اجتماعی شدن آنان است بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در دبیرستان حضرت زینب(س) آغاز پویش همیاران مهر مدیر آموزش و پرورش: لزوم برنامه ریزی دقیق و رعایت اصول بهداشتی در آموزش حضوری سال تحصیلی جدید همواره بهترین شیوه آموزشی و تربیتی، حضوری خواهد بود رعایت پروتکل های بهداشتی ، ضرورت مهم سال تحصیلی پیش رو تمام عوامل اجرایی و آموزشی باید آمادگی های لازم در خصوص شروع سال تحصیلی را داشته باشند بازدید سرپرست جدید فرمانداری بافق از بزرگترین پروژه جوارمعدنی استان یزد برپایی ایستگاه مجازی عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اجرای عمده فعالیت های حوزه پرورشی و فرهنگی بصورت مجازی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ درکنار مدیران مدارس و واحدهای آموزشی و تربیتی از بازسازی تا تامین تجهیزات ضروری تدارک سه برنامه شناور آموزشی توسط مدیران مدارس، لازمه آغاز سال تحصیلی جدید توضیحات مدیر آموزش و پرورش بافق پیرامون آغاز و مدیریت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعامل بیش از پیش شهرداری بافق با بیمارستان ولی عصر (عج) افتتاح دفتر خبرگزاری پـانـا | بـافـق یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش ، پرورش نیروهای جوان بالنده و انقلابی است شرکت ۷۱۷ دانش آموز بافقی در آزمون سراسری ۱۳۹۹ ورودی دانشگاههای کشور افزایش ۴۰ درصدی روکش آسفالت معابر در بافق برگزاری جلسه توجیهی پروژه مهر ۹۹ توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در ابتدای دور دوم رزمایش مواسات تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگاران دانش آموز آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دانش آموز بافقی عضو هیئت رئیسه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور
22 مهر 1399 - 20:07
شناسه : 1573
21
در آیین اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور ، از سارا فلاح ، عضو هیئت رئیسه و نماینده دانش آموزان استان یزد تقدیر کرد
نویسنده : خبرنگار پانا منبع : سازمان دانش آموزی بافق
پ
پ

آیین اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور در محل سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. در ابتدا رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌‌آموزی به بیان اقدامات انجام شده در نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی پرداخت و افزود: تهیه و تدوین سند این دوره از مجلس با موضوع سلامت روان، برگزاری بیش از ۶۴۰ جلسه شورای دانش‌آموزی در استان‌ها بخشی از  اقدامات این دوره از مجلس بوده است. زهرا پناهی روا افزود: راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی و بیان دغدغه نمایندگان به مسئولان اشاره کرد و از تمام افرادی که در این دوره از مجلس تلاش کردند قدردانی کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با طرح این سوال که اگر از ما بپرسند نمونه‌ای از محصولات آموزش و پرورش را در تربیت انسان‌های مومن، متعهد، نقاد، مطالبه گر و با اعتماد به نفس نشان دهید به یقین می‌گویم محصولی بهتر از دانش‌آموزان مجلس نداریم. وی افزود: این بهترین دستاورد این ساختار ارزشمند است افراد تربیت شده در تراز سند یا در مسیر تراز سند و بهترین خروجی‌های نظام تعلیم و تربیت. رئیس سازمان دانش‌‌آموزی کشور به ۳ کارکرد مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت جویی، تعامل و همکاری، مسئولیت پذیری و ایجاد زمینه برای مشارکت در عرصه‌های آموزش و پرورش از مهم ترین کارکردهای مجلس دانش‌آموزی است. همچنین توسعه و ترویج فرهنگ گفت‌وگو و تمرین و نهادینه سازی مهم ترین کارکرد مجلس است.

محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه کرونا بسیاری از تعادل‌های موجود را دچار مشکل کرده است، اظهار کرد: اقداماتی که برای تامین سلامت روان دانش‌آموزان انجام می‌شود مورد نیاز است و از چنین برنامه‌هایی استقبال می‌کنیم؛ سلامت روان مورد توجه معاونت پروشی و فرهنگی است. وی ادامه داد: نقشی که برای مجلس قائل هستیم در درجه اول تقویت مهارت‌های اجتماعی است و اگر به مهارت‌های مورد نیاز توجه کنید یکی از مهارت‌ها توسعه توانمندی‌های جمعی است، توانایی مشارکت فعال و موثر در سازندگی جامعه که از مجلس انتظار داریم آن را بالا می‌برد و جامعه بیش از ریاضی و فیزیک و شیمی به افزایش بلوغ اجتماعی و تعامل و مشارکت پذیری جامعه نیازمند است که امید داریم از طریق مجلس حاصل شود.

پایان بخش این اختتامیه ، صدور بیانیه‌ی تدوین سند «مدرسه و سلامت روان دانش آموز» به عنوان سندی مهم و با کیفیت به همت تمامی نمایندگان این مجلس بود. در این بیانیه که عصر امروز در مراسم اختتامیه مجلس نهم دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش منتشر شد بیان شده است: «با اکثریت آرای نمایندگان، «مدرسه و سلامت روان دانش آموز» به عنوان موضوع سند نهمین دوره مجلس دانش آموزی انتخاب و با همت تمامی نمایندگان، این سند با کیفیت قابل قبولی تدوین شد. در بیانیه آمده است: در این دو سال، فرصت ها و تهدید های نظام آموزشی را بیش از پیش لمس کردیم. از درد محرومیت ها و مظلومیت ها گریستیم و با شادی موفقیت ها شاد شدیم. بر خود واجب دانستیم که صدای رسای دانش آموزان باشیم و با نقد صحیح، مطالبه گری و ارائه ی راهکار قدمی هر چند کوچک در جهت بهبود و اصالح نظام تعلیم و تربیت جامعه برداریم. در بخش دیگری از بیانیه تاکید کرده است:فاصله میان متن سند تحول بنیادین تا حقیقت نظام آموزشی، فاصله میان حرف تا عمل و در یک کلام، فاصله میان باید ها تا واقعیت ها، ما را به ضرورت و اضطرار اصالح و تحول واقف کرد. دوران نمایندگی به پایان می رسد اما جوانانی سرشار از شور و اشتیاق، با روحیه ی مطالبه گری و تحول خواهی وارد امور مختلف جامعه خواهند شد. مجلس نهم دانش آموزی در این بیانیه ضمن تقدیر و سپاس گزاری از دانش آموزان ایران، فعالین تشکل های دانش آموزی، مسئولینی که گوش شان برای شنیدن دغدغه های دانش آموزی باز ودست مساعدت شان همراه آنها و همه افرادی که این مجلس را در این مسیر همراهی کردند، اظهارامیدواری کرده است که نگاه متولیان امر، به فعالیت های دانش آموزی، فراتر از وسیله ای برای برچسب “دانش آموز محوری” شان باشد. دانش آموز صرفا مخاطب نظام آموزشی نیست؛ بلکه می تواند کنشگر و اثرگذار باشد.»

   

   

ارسال دیدگاه

بی‌شک مفتخر به دریافت و انعکاس دیدگاه های شما هستیم

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.